2009-10-28

Fetele de Dorobantz destepte de cad in santz

Aseara am ras-plans simultan la emisiunea "Pariu ca stiu?".
Pe deopare de prostia fetelor promovate de antenele mogulului iar pe de alta parte de cat de bine sunt recompensate tutele!
Bai, cand le vedeam cat de destepte se dadeau, ce pareri avizate credeau ca au, turbam.... Si cand ma gandesc ca "neicanimenele" astea castiga intr-o zi cat un profesor intr-o luna....sau maibine....
Ce sa zic, proaste, proaste dar bine platite!
Mama ce ochi aveau cand le-au dat la sfarsit tzoale, gablontzuri, haine, rochii cizme cu toc..... Bai, se vedea ca sunt cunoscatoare....Dar chiar tutele astea sa castige bine numai ca sa crapam noi ceilalti, cu cenusiu intre urechi, de ciuda?
Pai eu nu am mai apucat sa-i iau sotiei o haina... de vreo 5 ani, pantofii-i poarta de vreo 4 ani....si muncesc frate, muncesc de am albit la 38 cum era tata pe la 68...
Chiar aseara pregateam cu nevasta planul pentru noiembrie...
Gete pentru 2 copii .... 300ron
Bocanci pentru 2 copii .... 400ron (ma refer la ceva din piele care sa nu le faca eczeme si ciuperci la picioare)
Haine de iarna pt 2 copii ... 4-500ron
Bocancei pt sotie ... 300ron
Boncalai pt mine ... 400ron
Haine de iarna pt amandoi ... 500ron
-----------------------------------------
Total ....................... 2400ron
De unde frate, de unde?
Iar tutele primesc de 5000 ron pentru 45 de minute de emisiune....
Nea Mogulu, nu ai nevoie de mine la vreo 2 emisiuni? Promit sa fac pe-a prostu de no-r sa ma recunoasca nici copii mei....Dar macar trec cu bine de iarna asta.
Promit sa exersez acasa la "decat ca", "pa mine", alte cuvinte cu accent de-an-doaselea...asa ca sa arat ca un dobitoc sadea, si vin sa joc un rol...nu stiu...ceva...
Poate ca o pun de 10000 de ron si cumpar si eu alea de mai sus...
:)
Spre deosebire de tutele alea eu stiu si eu sa dau niste raspunsuri mul, mult mai distractive, pentru ca stiu ce inseamna multe chestii, iar daca ma sucesc si dau naspa, macar dau de sa rada telespectatorii cu lacrimi.....

Am facut rost de portretul perfect al Fetelor de Dorobanti....Admiratil in partea stanga sub rubrica "Ce mai citesc".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu